Plánujeme vrh "F"

31.10.2013 17:45

Jak jsem už psala v předchozím příspěvku plánuji poslední štěňátka od Mysty. Tak začalo dlouhé hledání nápadníka pro Mysty, poslední ženich musí být něco extra. A jako vždy mi skvěle poradila Ewa Lukasik z Polska, které patří ch.s NNL, kde jsem byla už několikrát na krytí a pojedeme zas :) Prohlásila, že ví o ideálním partnerovi a tím je Keeper (Keeper Alchera). Keepera znám osobně , viděla jsem ho letos na BPD a musím říct, že mě zaujal, svojí povahou a sportovními výkony. Keeper se svým páníčkem drží evropský rekord z Dog Games Spring 2013 o délce 89,21 m. 

Ze spojení s Mysty očekávám štěňata s výbornou technikou skoku, silný aportovací pud a velký drive. Tyto štěňata budou vhodné hlavně na agility, dogfrisbee a flyball, ale neztratí se ani v jiných sportech.

Další informace týkající se zdraví, příbuznosti a možných barev z tohoto spojení najdete v sekci Štěňata/Plánované vrhy