Články z původních stránek

30.05.2011 09:25

27.5.2011 - Naše chlupaté blechy mají 6 týdnů, včera jsme navštívily pani veterinářku, kde dostali očkovací včeličku a čip. Všichni to zvládli naprosto s přehledem a nejvíc je zajímali piškotky, které rozdávala hodná pani doktorka. Samozřejmě jsme opět vážili - váhy najdete v profilu. Jsou to už malí draci, kteří vyvádějí spoustu lumpáren, je jich plný dům i dvůr :) Mám tu jedno videjko, jen nevím jestli ho mám ukázat, aby si to budoucí páníčci nerozmysleli, ale jinak jsou to strašně hodné děti :)

Pořádáme seminář obedience - více v akcích.

21.-.22.5.2011 - Tento víkend jsme strávily na intenzivce u Lucky Dostálové ve Zlechově. V sobotu do Zlechova vyrazil celý náš rodinný gang, tedy já a všechno co má 4 tlapky. V Hodoníně jsme přibrali do auta ještě Martinu a její buldočí slečny, takže jsem konstatovala, že je auto konečně pořádně vytížené, takže celkem 36 tlapek :). S Mysty jsme trénovali a zbytek si užíval krásného slunečného dne. Faruška a Hiro se hlavně koupali. Hirošek se přestal bát vody díky strejdovi Aikovi. Děti si užívali opečovávání od všech lidí na cvičáku a taky se pokoušeli skamarádit s dalšíma čtyřnožcema :) Všichni si to báječně užili a já doufala, že  děti budou dostatečně utahané, ale nic takového. V nedělu ráno byli vzhůru s prvním světlem a hned, že chtějí další takový super den, ale tentokrát zůstali doma. Odjela jsem jen s Mysty, cestovali jsme pouze s Martinkou :). Trénink probíhal v ďábelském tempu a zvládli jsme spoustu práce, jen jsme měli trošku smůlu - Mysty si při posledním koupání strhla obě přední tlapky a tak jsme skončili dřív. Intenzivka pod Lucčiným vedením byla skvělá jako vždy a těšíme se na podzimní v Hodoníně:) Zlechovákům děkujeme za organizaci a pozvání. Fotečky jsou od Ševčíků a Rádi Jankovské. 
 

20.5.2011 - V sekci štěňátka našich přátel jsou k mání štěňátka z ch.s. Bohemia Alké.

18.5.2011 - Pořádáme další semináře flyballu, přesnější info najdete v našich akcích.
Taky jsme založili novou stránku krycí pes, kde najdete informace o Aikovi, který je ze stejné ch.s. jako Mysty.

17.5.2011 - Naše děti se už přestěhovaly do velké ohrádky, kde mají spoustu místa na svoje lumpárny. Taky jsem natočila video z jejich řádění na dvorku, kde velmi úspěšně bojují se vším zeleným, najdete ho v indexu. Už vědí, že když doma chystám koš, že se jde ven a pak nastává radostné hemžení, kdy mám problém naše medvídky přemístit :)

 

 

 

 

14.5.2011 - V sobotu jsem si s Mysty zajela na Zlechovské dvojzkoušky, jako rozhodčí tam byla Lenka Pánková - na její parkurech jsme už dlouho neběhali, tak jsem moc těšila. Parkury byly moc zajímavé a moc se mi líbily. V prvním běhu jsme se diskly, protože jsme s Mysty měli na mysli každá jinou díru tunelu :), ale jinak jsem s během moc spokojená. Mysty dala ukázkově všechny zóny a byla velmi pozorná :). Druhou zkoušku jsme doběhli na 5.místě (15 tr.b). Náročnější začátek jsme zvládly s přehledem, ale pár překážek před cílem, jsme si přestali rozumět, začalo to skočenou zónou na kladině, která byla špatná i mojí vinou a pak už nám to přestalo vycházet, ale do cíle jsme se nakonec dostali :). S výkonem jsem spokojená a závody jsme si nádherně užily. Potkali jsme spoustu kamarádů a známých a atmosféra byla moc fajn. Ještě bych chtěla poděkovat Páji Tomanové a jejímu tatínkovi za odvoz na závody. Videa se natáčeli, až se ke mně dostanou, tak budou.

 

Dostali se ke mě videjka z našeho Zlechovského semináře ve flyballu, takže z 97 natočených záznamů jsem udělala tohle společné  a samostatné kde je Mysty s Hirem (viz níže).

 

12.5.2011 - Tak naše děti jsou opět o týden starší.. Jo kolik, že to už mají - celé 4 týdny :). Dnes opět dostaly mňamku na odčervení, ani neprotestovaly. Od neděle už baští granulky a jiné dobroty a moc jim všem chutná, takže na jejich váze je to znát, zase nám skvěle posloužila váha v železářství, váhové přírustky najdete víte kde :). Taky už mají své čísla zápisu v plemenné knize a tak se dá říct, že jsou téměř dospělí :). Chodí pravidelně na dvůr, kde provádějí spoustu lumpáren. Včera se na děti byla opět kouknout Peťka a její foťák nemohl zahálet, takže máme další nádherné fotečky.

5.5.2011 - Dnes mají naše děti právě 3 týdny, opět bylo povinné vážení. Na to jsme museli zajet do místního železářství, protože moje váha mi ukazovala divné údaje, ale byly pravdivé, takže aktuální váhy a nové fotečky u dětí v profilu, fotky jak jim to slušelo na váze v jejich albumech :). Všichni už koukají, mají prořezané zoubky a už se pokoušejí o hry mezi sebou, taky se zkouší tahat o hračku, kterou jsem jim dala :). Daří se jim utíkat z bedýnky a tak se pro ně pomalu chystá ohrádka :)

1.5.2011 - Náš odchovanec Arašídek se svým páníčkem v sobotu zůčastnil DCDC Chorzów - RESULTS TOSS & FETCH - distanční závody ve frisbee. :) Byly moc šikovní a umístnily se na nádherném 4.místě. Mám z toho obrovskou radost. Videjko z jeho tréninku najdete pod textem :)

Já s Mysty a Hirem jsme jely v sobotu do Zlechova, kde jsme měly seminář flyballu pod mým vedením. Všichni účastníci semináře byly začátečníci, ale ukázali se jako nadaní žáci a do konce tréninku zvládaly téměř všichni celou flyballovou dráhu :) S výkonem všech zůčastněných jsem moc spokojená. Zaběhaly si i Mysty s Hirem. Mysty jen pro zábavu, ale Hirošek postupoval dál v tréninku a na konci už běhal celou dráhu. Jsem s ním moooc spokojená a rozhodla jsem se, že ho přihlásím na flyballový turnaj začátečníků na Brněnské psí dny :) Fotečky a fotečky jsou od Zuzky Chrenščové a časem bude i videjko :)

 

 

30.4.2011 - Ve čtvrtek měli naše děti velký den, protože byly na světě právě 14 dní, zajely se poprvní ukázat pani veterinářce. Tam jsme je zvážili, ostříhali drápky a dostali první mňamku na odčervení. Cestu autem v prádelním koši zvládli naprosto s přehledem. Všichni už mají své jména, jejich aktuální váhu a odkaz na osobní fotogalerii najdete u každého v profilu. Všichni už mají rozlepené očka a snaží se ťapkat po všech čtyřech, jako správné bordery. V úvodu najdete jejich představovací video. Jména jsou opět japonská, tak tady jsou i s překladem :)

Boku wa Yume - Jsem sen
Burakku Hoshi - Černá Hvězda
Batu Yriko - Liliové dítě
Bara Ayaka - Pestrá růže

23.-24.4.2011 - Velikonoční svátky jsem strávila na super intenzivce, Mysty si to užila hned se dvěma žokejema a vůbec jí to nevadilo, nejdřív to byla v sobotu Radka Konečna a se mnou běhala v nedělu. Intenzivka byla moc super a těšíme se na další. Hirošek si v sobotu užil pro změnu tréninku flyballu. Naučil se krásně odbíhat od boxu a už ví, že musí přinést tenisák, teď to jen spojit dohromady.

21.4.2011 - Naše děti právě dnes oslavují své první týdenní narození. Samozřejmě, že hlavní povinností bylo děti zvážit a zjistit kolik, že to vlastně přibrali. Všichni krásně celý týden papali a na jejich váze je to znát. Aktuální váhy najdete u nich na profilu. Naše černá slečna už má téměř celý čeníšek černý a i ostatním se začínají objevovat pigmentové skrvnky :). Farča se vzorně stará a od dětí se nehne ani na krok, krom chvilek venčení a baštění :) Ve středu se na ně přijela kouknout tatínkova panička Peťka Marečková a jak jinak než s foťákem v ruce, nádherné fotečky najdete tady. Samozřejmě se dětičky líbili :)

Vítězem tipovací soutěže je Diana s Aurou. Nikdo to neuhodl přesně, tak byl vybraný nejbližší tip.

17.4.2011 - Přidávám odkaz na fotky B-vrhu. Taktéž odkaz na nové video Májenky, "Amaya H."

14.4.2011 - Farušce se dnes do rána narodili dětičky: jeden blue merle kluk a tři holčičky v barvách černobílá, hnědobíla a blue merle. Hodně pozdě po ostatních se narodila ještě jedna blue merle fenečka, ale bohužel byla velká a uvízla v rodidlech. Takže se bohužel narodila mrtvá. Ostatní se mají čile k světu a baští mlíčko od Farušky. Ta se o svoje děti vzorně stará :) Porod jinak probíhal bez komplikací a Farča všechno krásně zvládla sama. Více info.

8.4.2011 - Rychlé info o těhulce, má za sebou 55 dní březosti, všechno probíhá bez problémů, pohyby prcků jsou už výraznější a Farušce se objevilo mléko. V kotci si vyhrabala obří noru, asi si myslí, že bude rodit tam, ale chyba lávky, má doma nachystanou krásnou porodní bedýnku.

 

Máme tu pro Vás anketu. Úkol zní: "Pokuste se co nejblíže přiblížit svým tipem - kolik štěňátek se Farči narodí - celkový počet a počet pejsků a feneček." Nejlepší tip odměníme sadou flísových přetahovadel.(Prosím, nechávejte na sebe i kontakt (e-mail...)!

 

31.3.2011 - po návratu z nemocnice jsem koukala jak se nám Farča krásně rozšiřuje. Má za sebou 49 dní březosti, zatím probíhá vše bez problémů a při hlazení toho jejího pupíku jsem ucítila i slabý pohyb dětí :). Teď o víkendu nachystáme porodní bednu, aby se s ní Faruška skamarádila :)

  
 

27.3.2001 - jsem pro změnu strávila s Hiroškem, nejdřív si dal něco málo z poslušnosti v Dubňanech a pak jsme jeli do Kyjova na cvičák za našima kamarádama. Tam byla opět skvělá atmosféra a moc pěkně jsme si povykládali. Fotečky Hiroška jsou od Katky Renčíkové.

26.3.2011 - jsem si s Mysty vyrazila na poslední Mikulovský dvojhrb. Jako rozhodčí byl tentokrát Petr Dostál, jeho parkury byli moc pěkné a zajímavé, jen Mysty usoudila, že tuhle sobotu prostě běhat nebude, byla hodně veselá a hravá, asi byl i trošku problém v tom, že neměla domeček na odpočívání a byla furt napnutá a pořád radila těm co byli zrovna na parkuru, takže jsme si přivezli 2x Disk. Ale moc mi to nevadilo, vyzkoušela jsem si pak na parkurech věci, které bych v závodě asi neriskovala :). Atmosféra byla opět fajn a Agility Camaro a Jumpingdogs uspořádaly moc pěkný seriál halových závodů. Těšíme se na někdy příště.

25.3.2011 - Do akcí, které pořádáme přidány propozice na seminář flyballu.

19.3.2011 - Jen rychlé info o naší těhulce, březost probíhá bez problémů a Farča je ještě téměř pořád stejně aktivní jako dřív, jen je trošičku těžkopádnější, víc se věnuje spánku a je neskutečně omazlená. Fotečky jsou z 33.dne březosti. Děkuji za ně Markétce M.

Trénink coursingu se kvůli nepřízni počasí ruší!

 

12.-13.3.2011 - Jsme si s Mysty vyrazili opět do Motešic (SK) - moc se nám tam posledně líbílo, tak proč ne. Tentokrát to byli závody s názvem CSI Evropský šampionát border kolií. Pískání se ujali Palo Vakonič (SK) a Mia Laamanen (FIN). Jejich parkury byli moc zajímavé a z trošku vyššího levelu agility, ale i tak jsme dva běhy ze šesti doběhli, umístnění nestojí za zmínku. Něco jsem pokazila já, něco Mysty, ale i tak si myslím, že ostudu jsme si neudělali. Za natočení videjka a jeho zpracování děkuji Katce S., je to sestřih toho nejlepšího z Motešic :)

 

9.3.2011 - Tak to máme potvrzené - Faruška čeká štěnda, předpokládaný termín porodu 13.4.2011. Více oštěňátkách.

6.3.2011 - Po delší době jsme si s Mysty zazávodili na domácí půdě. Náš klub pořádal už 8-hodonískou tlapku, kde rozhodčí byl Paľo Vakonič (SK).Takže výsledky: jumping - disk, agility - 5.místo (1ch), zkouška LA2 - 4.místo (1odm). Za odmítnutí opět můžu já, vyrobila jsem ho na poslední překážce, za to bych si nejradši nafackovala, jinak to byl nádherný běh.

Ve videogalerii je odkaz na druhý běh s Mikulovského dvojhrbu II. Za natočení a zpracování děkuji Terce Snášilové.

4.3.2011 - Náš ,,A" vrh se právě před rokem touhle dobou začal klubat na svět. Přejeme jim spoustu dobrodružství a uspěchů se svými človíčky a hlavičky plné bláznivých nápadů.

Své první výstavy se zůčastnila další z našich odchovankyň "Aki no Yume". Dog show in Bydgoszcz - excellent 4.

 

 

 

Do plánovaných akcí, které pořádáme byl přidán coursing, propozice

3.3.2011 - Přidávám první video z Mikulovského dvojhrbu II. Časem bude i druhý běh. Za natočení děkuji Michalovi Pivkovi.

 

26.2.2011 - Tak, máme za sebou druhý Mikulovský dvojhrb, kde se soudcování ujal Tomík Glabazňa. Jeho parkury patřili k těm náročnějším dvojkám, ale byli zajímavé. Mysty přes moje obavy běhala super a až já přestanu vyrábět její odmítačky, tak to bude parádní :). Obě zkoušky jsme doběhli na 4. a 5.místo, v součtu z toho byla bedna na 2.místě :)). Někdo to i natáčel tak budou i videjka :)

21.2.2011 - Přidány propozice do plánovaných akcí.

13.2.2011 - Tak jsme s Faruškou v pátek a nedělu vyrazili za ženichem Sidem. Měla jsem trošku obavy,jak se bude Farušce Sidík líbit, ale zbytečně. Byla to láska na první pohled. Oba dva se snažili a spojení se podařilo, teď si musím skoro měsíc počkat, jestli bylo i úspěšné. Krásné fotečky jsou od Sidíkovi paničky Petry.

 

7.2.2011 - Upraveny informace v plánovaném vrhu.

6.2.2011 - Dvě krásné videjka našich odchovankyň Mayi a Merry, jak si užívají život u svých človíčků.

3.2.2011 - Dnes mi přišli krásné fotky a videjko z Polska od Arašídka a Jana. Kluci se mají fajn a jak mi oznámili, chystají se na svoje první závody ve frisbee v polském městě Chorzow,j e to na přelomu března a dubna, pokud mi to vyjde, chtěla bych se na kluky zajet podívat. Zatím mi musí stačit fotky.

 

2.2.2011 - Faruška začala hárat, takže jedeme za ženichem, ale protože mám pořád zdravotní problémy nemůžeme do Itálie. Tak jsem našla nového nápadníka - volba padla na Sida od Peťky Marečkové :)) Více info v plánovaném vrhu.

31.1.2011 - Video - zkouška I. - Mikulovský dvojhrb.

 

30.1.2011 - S Mysty jsem vyrazila na naše první letošní závody na Mikulovský dvojhrb (29.1.), tedy dvojzkoušky. Parkury stavěl Palo Vakonič (SK), byli moc pěkné a běhavé, ale taky se tam našlo pár záludností. Běhali jsme s v kategorii LA2. V prvním běhu jsme skončili na 11.místě se dvěmi odmítnutími, které jsem vyrobila já. Druhý běh byl dis, ale záměrný, kdy jsem Mysty nechala opravit houpačku, asi si myslela, že je to rozběhová rampa k letu :). S naším výkonem jsem moc spokojená, Mysty nádherně reagovala a moc pěkně vnímala. Děkuji klubům Agility CAMARO a Jumpingdogs za uspořádání moc pěkných závodů a už se těšíme na další.

Protože se blíží doba, kdy náš A-vrh oslaví své první narozeniny, rozhodla jsem se přidat k jejich profilům informaci o tom, čemu se svými človíčky věnují.

26.1.2011 - V únoru pořádáme coursing v Dubňanech. Více info v sekci Kalendář akcí.

23.1.2011 - Přikládám ještě videjko z agilitění Mystynčiny dcery Máyi. Holky mám z vás velkou radost!

 

22.1.2011 - Pejsek Barillo Druna Blue už má taky nový domov. Nové páníčky stále hledá pejsek Accord Bohemia Max.

20.1.2011 - V neděli (16.1.) jsem si se smečkou vyrazila na coursing do Brna-Soběšic. Bylo tam moc super, holky byli byli nadšené, že opět běhají a Hirošek se předvedl jako velký nadšenec. Byl se za námi podívat i Mystynčin syn Aki, kterého jsme viděli poprvé od doby, kdy odešel do svého nového domova. Vyrostl z něj nádherný mohutný pes a taky si vyzkoušel jen jeden běh, protože se zotavuje po operaci kyčle - měl chudáček nehodu s autem. Potkali jsme tam samozřejmě taky spoustu kamarádů. Děkuji Kamči za to, že mě informovala o tomto tréninku a samozřejmě za fotečky i nádherné zpracování videa. Fotečky tady.

Pejsek Aspot Bohemia Max má nový domov. Stále hledají nový domov dva hnědobílý pejsci.

17.1.2011 - Naše odchovankyně Merry si ze svýma páníčkama odskočila do Slovinské Ljublaně, kde na Mezinárodní výstavě získala nádherné ocenění V2. MOC JIM VŠEM GRATULUJEME, posudek najdete na jejichstránečkách.

16.1.2011 - Aktiv a Ace Energy Bohemia Max taky našly své páníčky.

11.1.2011 - Arisco Lobo Locolindo již našel své páníčky. Pořád jsou ale volní tito pejsci.

9.1.2011 - Dnes jsem se byla podívat na Národní výstavě v Olomouci, kdenaši chovatelskou stanici reprezentovala Ao Yume Hamyfa ve třídě mladých. Byla oceněna známnou VD s moc pěkným posudkem, kde jí bylo vytknuto pouze, že je hubená. Jejím majitelům, moc děkujeme za super prezentaci. Také jsem potkala spoustu kamarádů, ať už psích nebo lidských a taky spoustu příbuzných našich holek. Všem moc gratulujeme k dosaženým výsledkům!

 

 

6.1.2011 - Ještě malý návrat do konce loňského roku :) Mezi svátkama jsem si byla zaběhat u Marti K. Bylo to opět moc fajn, tam to ani jinak nejde. Obě holky byli nadšené, že spolu zas běháme a ukázali mi, že jim ani delší pauza nevadila.Obě krásně reagovali a spolupracovali.Hlavně u Farušky byl vidět pokrok,kdy jí nevadilo vedení ob překážky. Za natočení a zpracování videa moc děkuji Peťce P., je to po dlouhé době, co mám opět natočený náš trénink :)

Silvestra a Nový rok jsme strávili u Ševčíků v Ostrožské Nové Vsi, nejdřív jsme se vypravili na procházku do Buchlovských hor na kterou se k nám připojila i Jitka s Árčím. Krajina byla nádherná a prochajda taky, všechny psiska krásně utahané, takže jim ani moc nevadilo Silvestrovské střílení. Na Nový rok jsme se vypravili na návštěvu za Aikem a i s ním jsme strávili příjemné chvilky na procházce po okolí Bílovic u Zlína. Fotečky od Kamči a Martina Ševčíkových najdete zde. Moc jim děkuji za pozvání a příjemné chvilky.

 2.1.2011 - Vítáme všechny v Novém roce 2011! Byla vytvořena sekce "Štěňátka přátel", kde najdete odkazy na nezadané štěňátka v ch.s. našich přátel.