1. Výcvikový víkend

22.11.2011 09:57

O víkendu jsem se zůčastnila jako jedna z výcvikářek 1. Výcvikového víkendu pořádaného Psí školkou z Grygadaru. Akce probíhala kousek od Hodonína v rekreačním středisku Mlýnky - Penzion Jana, tam se o nás luxusně starali, bylo nám teploučko a jídlo bylo perfektní.

Já jsem měla na starosti trénink flyballu, Eva Homolková si vzala pod svá křídlá budoucí agiliťáky, Petka Pekárková trénovala nové hvězdy tanečních parketů v dogdancingu a Gábina Schneider učila psiska poslušnosti a někteří si vyzkoušeli i stopy.

Naši žáci , byli většinou všichni začátečníci, ale mooc se snažili a byli vidět krásné pokroky u všech zůčastněných. Video z akce najdete tady a fotky na Galerii.

Měla jsem sebou samozřejmě i svoje psiska. Mysty si jen lehounce potrénovala agi a flyball,protože pořád kulhala. Hirošek si dal pořádný trénink flyballu a Faruška si užívala hrabání krtků. Všichni byli moooc spokojení, že jsme spolu zas na nějaké akci a užívali jsme si společnosti všech přítomných účastníků. Byla to super akce a jsem moc ráda, že jsem se jí mohla zůčastnit.