Brněnské psí dny

19.07.2011 18:33

 Víkend 15-17.7.2011 jsem s celou smečkou strávila v Brně.Účastnili jsme se BPD,v sobotu jsme se s Mysty a Hirem věnovali závodění ve flyballu,kde jsem si já vyzkoušela roli rozhodčí,tak snad jsou účastníci spokojení.Hirošek pojal závodění velmi vesele a i když si pro tenisák běžel přes překážky,nějak zapoměl,že stejnou cestou musí i zpět :),ale bylo vidět,že si to skvěle užívá,takže jsem se na něj nemohla ani zlobit.Jen mě mrzelo,že svým výkonem trošku pokazil umístnění Nell se kterou běhal závody dvojic,ta se běh od běhu zlepšovala.Mysty si vyběhala v jednotlivcích 2.místo a v závodě dvojic opět 2.místo,kdy běhala v týmu s bráškou Aikem.Oba podali skvělé výkony.Všichni účastníci závodů zvládli téměř 50 běhů a musím je obdivovat,že pořád běhali s nadšením a elánem :)Fotečky z flyballu jsou opět od Martina a Kamči a moc za ně děkuji.Kouknout na ně se můžete tady

V neděli mě čekala závodní premiéra s Faruškou,kterou jsem přihlásila na Neoficiální závody,které taky probíhali při BPD.Ne že bych už s Farčou nezávodila,ale vždycky to byli zatím začátečníci a teď navíc po štěndech absolovovala jen pár tréninků.Tak teď jsme si to vyzkoušeli téměř naostro,tedy podle pravidel KAČRU.Role rozhodčí se ujala Pavla Vorlová,její parkury byli moc pěkné a odpovídali zkušenostem jednotlivých kategorií.A teď náš výkon -v jumpingu se nám moc nedařilo,obě jsme byli trošku nervozní a tak Farča shazovala a já zapoměla na jednu skočku,takže Disk.V agility openu se nám dařilo mnohem líp,Faruška bezchybně skákala ,dala krásně všechny zóny a i slalom jsme zvládli,ale panička opět vyrobila chybu,kdy jsem zavadila o překážku a tyčka spadla a bylo z toho 2.místo s nejlepším časem :).Jsem zvědavá jak nám to pujde,až vyjedeme na oficiální závody :).Na výletě s námi byla taky Faruščina dcera Hana,která si užívala s druhými pejsky a prošla skvělou socializací :)

BPD byla naprosto skvělá akce,kde se závodilo i ve frisbee,proběhla voříškyáda a spousta doprovodného programu.Chtěla bych moc poděkovat hlavním organizátorům Lucce a Martinovi za uspořádání , budeme se snažit příští rok opět přijet :)