Faruška a ZPU 1

14.08.2011 22:14

Tak jsem nečekaně složila s Faruškou zkoušku ZPU 1,ne že bych ji neměla v plánu,ale tohle byla opravdu rychlovka bez přípravy :).V pátek večer mi o tom,že se zkoušky konají řekla kamarádka  Lada,která  jela na ZOP se svým dobrmanem Habym ,samozřejmě zkoušku zvládli :).No já jsem o tom uvažovala a řekla jsem si,že rozhodne ráno,podle toho v kolik vstanu,když vstaneme tak,aby jsme to stihli jedeme.A tak jsme jeli :)Zkoušky se konali v nedalekém Josefově.Faruška cvičila moc pěkně,jen trošku zlobila při obratech za chůze při vlevo v bok,myslela si,že bude děsná sranda,když mi bude přeskakovat pravou nohu a byla překvapená,že má skákat jen 50 cm překážku,když hned ta další měla metr a tu přece při poslušnosti skáče,takže skočila tu nízkou a hned,že skočí i tu další,ale poslechla povel i když za to byl bodík dolů :),aport byl moc pěkný a byla jsem s ním spokojená :).Pak nás čekali spec.cviky,kdy jsem byla zvědavá hlavně na hlídání,sice jsme ho zkoušeli,ale hodně,hodně dávno , Farča naštěstí hlídá moje věci sama od sebe,tak to  zvládla v pohodě,celkem jsme získali druhý nejvyšší počet bodů a to 139 :).Jsem moc ráda,že jsme jeli a zkoušku máme :)Fotečky jsou tady