Malá ohlédnutí

01.01.2012 08:16

Tak nám do propadliště dějin zmizel rok 2011 a jaký byl. Celkem úspěšný :)  

S Mystynkou jsem začala závodit v kategorii A2, jako výsledky nic moc, ale jsem spokojená. Zůčastnili jsme se závodů v ČR i v cizině a ostudu sme si neudělali. Vyzkoušeli jsme i závody ve flyballu a byla jsem moc spokojená v obou kategoriíích, kterých jsme se zůčastnili jsme byli na bedně :)

Faruška měla svá první štěňátka a její děti jsou moc šikovné a jejich páníčci jsou spokojení. Po dětech jsme chtěli jet na její první ofic. agi závody, ale bohužel moje nehoda a zlomený kotník v srpnu, její agi karieru opět odsunula. Ale ona se jí dočká :). Taky pár týdnů po dětech, složila zkoušku ZPU1, byla jsem moc spokojená, protože to bylo bez jakékoliv přípravy.

Náš kluk Hirošek se věnoval tréninku flyballu a taky se zůčastnil svých prvních závodů. Sice výsledek nijak oslnivý, ale o to víc jsem byla spokojená, že byl schopný se soustředit a neřešil tu šílenou atmosféru kolem :) Do budoucna budeme v trénincích pokračovat a opět zkusíme nějaký ten závod. Taky jsme se víc začali věnovat frisbee, které ho strašně baví, tak pokud se já naučím pořádně házet, chtěla bych zkusit i frisbee závody. :)

Velkou radost mi dělá náš odchovanec Arašídek, který se svým páníčkem Jankem závodí za Polsko ve frisbee. Kluci začali jezdit po závodech a byli neskutečně šikovní a za krátkou dobu získali tituli Mistrů Polska i ČR. Co víc si můžu přát, že by titul Mistr světa :). Nebudu předbýhat události a přeji klukům stejně úspěšný rok jako byl ten loňský a hlavně zdravíčko :) 

Moc šikovná je i naše odchovankyně Máya, která se pilně připravovala a v Novém roce má naplánovaných spoustu zkoušek a závodů, tak holkám budeme držet tlapky, aby jim vyšlo vše tak jak si přejí :)

Všem našim dětem přejeme spoustu radosti a úspěchů v Novém roce 2012 a hlavně si užívejte se svými človíčky at´ závodíte, nebo jste spolu jen pro radost.