Návštěva dětí

07.11.2011 17:37

Pár dní před tím než jsme s Farou odjeli za Aslanem, jsem měla naprosto skvělí týden. Náhoda tomu chtěla, že jsem domluvila novou paničku pro jedno skvělé štěně.  Její nový domov je v Polsku ve stejné rodince ve které je náš odchovanec Arašídek. A protože se nová panička Julka nemohla dočkat, přijeli hned ten den.  Samozřejmě i s Arašídkem, kluk od doby co jsem ho neviděla pořádně vyrostl a je z něho super psisko. S malou Bibi se pomalu skamaradil a věřím, že budou super dvojka, jako jejich páníčci Janek a Julka.

Aby mému štěstí nebyl konec v sobotu se za náma po roce přijela kouknout Mája se svojí paničkou Vendy. Holky jsme vyzvedli u vlakového nádraží a  protože se zrovna konal na cvičáku Halloweenský závod, zamířili jsme tam. Vendy byla hned pasována do role hlavního fotografa a její fotečky jsou prostě nádherné. Můžete se na ně kouknout tady. Než se začalo oficiálně blbnout, Mysty, Hiro a Mája se pořádně proběhli po cvičáku a samozřejmě se taky fotilo. Z Májenky vyrostla nádherná nohatá elegantni borderka :) Pochlubili se mi jak jsou šikovné na parkuru a umí také spoustu dogdancingových prvků. Prostě se Mystynčiny děti povedli :)) a mám z nich všech obrovskou radost.

Pod text vkládám nejnovější fotku Arašídka a společnou rodinou na které je Májenka s Mysty a Hirem :)) A do dřívější článku o Arašídkových úspěších je přidaná fotka s jeho trofejemi, které letos získal :))