Plánované vrhy

12.10.2011 10:40

Protože jsem si v létě zlomila nohu,rozhodla jsem se uspíšit mateřství Mysty i Farušce.Nemůžeme trénovat,tak aby se mi holky nenudili a já se mohla plně věnovat štěňatům,posunula jsem plány na štěnda,tak aby jsme se po mém uzdravení mohli opět věnovat sportu :)

Pro Mystynku jsem vybrala krátkosrstého red merle psa z Polska jménem ASTRA JAI HO "Jai" a pro Farušku psa z Rakouska v barvě hnědobílá s pálením a vločkováním jménem TRUST YOUR HEART AROUND the WORLD "Aslan".

Záměrně neurčuji,která z holek bude mít první štěnda,protože to sama netuším.Záleží jak začnou hárat,ale krytí u obou by mělo proběhnout do konce letošního roku,nebo začátkem příštího.

Podrobnější informace o partnech našich fenek najdete v sekci Plánovaný vrh

Za nádherné zásnubní fotky obou párů moc děkuji Báře Homolkové