Víkend na Rozkoši

19.06.2011 07:34

 Ve dnech 10-12.6. jsem se s Mysty a Hirem zůčastnila Mezinárodního mistrovství border kolií v agility ,které se už po několitá konalo v nádherném prostředí autocampu Rozkoš u České Skalice. Na místo jsme dorazili už v pátek,protože už k večeru se měla běhat hra Power a Speed.Ale nejdřív jsme se museli zaregistrovat a já se rozhodla,že pokud to pujde dohlásím si ještě Hira do přehlídky štěňat do 18m.,aby se kluk nenudil,když už vyrazil s námi.Hirošek se na parkurech opravdu bavil a zaujal všechny svou tunýlkovskou manií,kdy vydržel kroužit v jednom tunelu a já měla problém ho dostat do dalšího :),jeho umístnění se po tomhle výkonu dalo předpokládat,byl bezkonkurenčeně poslední,ale když se řeklo Akihiro Hamyfa,všichni věděli co je to za pejska." Jo to je ten co nechtěl z tunelu :) "

S Mysty jsme nastoupili už v pátek na zmiňovanou hru,kde jsme s jedním odmítnutím skončili  14/52 v kategorii A2+A3.Náš sobotní výkon patřil k těm šíleným,kdy jsme nedoběhli vůbec nic.Mysty přemýšlela o tom jak se dostat k vodě a vůbec se nesoutředila na běhání. Nedělní ráno,bylo o poznání chladnější,než horká sobota,tak bylo vidět i na Mysty,že se mnohem líp soustředí,ale i tak byl první běh opět Disk,ale tentokrát mi to nevadilo,protože Mysty už opět vnímala,že po ní něco chci a díra tunelu byla mnohem lákavější než stahování od paničky :).Pak jsme nastoupili jumping,který patřil do soutěže družstev,v sobotních bězích se celé naše družstvo LOCODLACI ve složení Já s Mysty,Peťka Pekárková s Casey a Martin Ševčík s Nell disklo,prý aby jsme si nevyčítali.Do nedělních běhů jsme nastupovali ze 40. místa,ale protože já s Mysty jsme jumping zaběhli čistě,Peťka s Casey měli jednu chybku a Martin s Nell se Disk,skončili jsme na suprovém 14.místě z 42 týmů.Celkově 33.místo.S výkonem celého týmu jsem moc spokojená :).Pak jsem hned běžela poslední Open agility,ale startovala jsem za 4min. po doběhnutí jumpingu a prostě mi došel dech,takže opět Disk. S celkovým výkonem jsem moc spokojená,Mysty dala nádherně všechny zony ,samostaně vypracovala houpačku a i slalomy byli luxusní.

Parkury stavěli rakouská rozhodčí Gabi Stephan a Bea Tanner ze Švýcarska,jejich parkury byli nádherné a můžete si je prohlédnout tady.

Celí víkend byl nádherný,potkali jsme spoustu kamarádů a známých,organizace závodů byla skvělá a všechno perfektně fungovalo,organizátorům dík

za skvělé závody i atmosféru.

Velký dík Míšovi Stránskému za odvoz a Jitce Sovákové za zpracování videa,které je v úvodu.Fotečky jsou opět z dílny rodiny Ševčíkových.