Zbytek roku 2012

16.03.2013 12:32

Hmm, tak zjišťuji, že opět flákám aktualizace. Co se u nás událo od BPD.

Farča začala oficiálně agilitit a ve Zlíně složila první zkoušku v LA1, mám z ní opravdu radost, protože si na parkuru zatím moc nerozumíme. Na trénincích nám to jde moc pěkně, ale v závodě je to zatím jinak, holt budeme víc závodit. V prosinci jsme spolu byli na halových závodech v Mikulově, ale vůbec se nám nedařilo, Farči se moc nelíbilo v hale a byla nervozní z velkého množství psů na malém prostoru a na parkuru se jí moc nechtělo odemě, jak měla potřebu mě hlídat. Holt si musí holka zvyknout. Pro Farušku jsme vybrali ženicha pro rok 2013 a víc info najdete v sekci Plánované vrhy

Mysty se po našem "D" vrhu vrátila do plného tréninku a taky jsme začala jezdit po závodech, byli jsme ve Zlíně, Zlechově, Přerově a na LA speciálu ve Šlapanicích. Naše výkony byli docela slušné, něco jsme doběhli a něco ne :)). No a pak jsem na konci října zjistila, že si Mysty naplánovala štěnda bez mého vědomí . Když začala na podzim hárat  i přes mou snahu se mi ji nepodařilo uhlídat a Mysty nakryl její syn Hiro. 4.11.2012 na svět přišli dva kluci Matty a Matthew. Víc se o nich dozvíte v sekci Odchovy-levobočci. Kluci nemají vyřízené průkazy původy, protože Hirošek není oficiálně uchovněný i když by mohl být. Ale po narození štěňat, mě někteří začali obviňovat, že tohle krytí bylo schválně, abych ho dostala do chovu. Hiro měl na začátku svého života zdravotní problémy, nikdy jsem je netajila, a proto jsem nepožádala o dodatečné uchovnění, ale bohužel už se stalo a budu doufat, že jeho synové budou naprosto zdravý. Zatím jsou bez jakývkoliv problémů.

I když jsem na rok 2013 plánovala Mysty její poslední štěnda, musím jí je vzhledem k předchozím událostem odložit a to na jaro 2014, tedy pokud bude Mysty v naprostém pořádku.

S Hirem jsem se začala intenzivněji připravovat na frisbee závody,on je moc šikovný, jen já se musím naučit pořádně házet . Tak snad si vyzkoušíme nějaké distanční disciplíny v roce 2013.